dts etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
dts etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

5 Şubat 2008 Salı

Büyüksün TOAD!!!

arkadaş nasıl başlayacağımı da bilemedim ya, şimdi hayırlı işler falan diycem kazara buraya birisi gelirse ciddi sorunlara bulduğumuz çözümleri dikkate almayacak, ya da neyse dikkate almazsa da kendisi bilir.

Bence burası bizim polemik ve geyik sitemiz olsun. walla ciddi bişey yazası gelemiyor insanın aklına.

Ayrıca iki ay sonra bugünün geyiklerini okumak ta ilginç olacak.

Bu arada, genişletilmiş ve çok uzun açıklamalar eklenmiş Nace kodlarını excel'den oracle'a atmak isterken DTS sürekli hata veriyordu, ve normalde daha uzun olması gereken ntext alanı varchar(255) de sabitlediği için bu hata oluşuyordu. Aynı sorun Toad'dan excel olarak import ederken de yaşandı.


Ancaaak:

excel dosyasını tab delimited olarak kaydedip, TOAD'dan bu şekilde import edince, cilop gibi sıfır hatayla attı ve bu arada ben de yemeğe rahat gitme fırsatı yakaladım..

Zira 30 dakika kadar önceki, kafeteryaya ilişkin hışmım da sona ermiş oldu.

sağlıcakla kalın.

iyi iyi valla iyi oldu..bari bi işe yarasın he he.. haydi şimdi yemeğe