5 Şubat 2008 Salı

Eski Polemiklerimiz

Herkese merhaba

Eski polemiklerimizi ara ara kaydetmiştim. Hatırlayacak olursak:

28.06.2007: Lokantalarda serinletmek için borulardan püskürtülen madde su mu karbon dioksit mi?
29.06.2007: Bal arının kusmuğu mu? Balın geldiği kanal ile beslenme kanalı farklı mı?
29.06.2007: Okyanusun en derin noktası Marianna Çukurunda oluşan basınç nedir, orada hayvan yaşar mı, dibine inen olmuş mudur?
04.07.2007: Nükleer denizaltılar mürettebatın soluyacağı oksijeni üretir mi?
04.07.2007: Dünyada en çok yolcu ve mürettebat alan gemi kaç kişiliktir?
06.07.2007: Deniz seviyesi sabit midir değişken midir?
06.07.2007: Dünyanın çapı milimetrik olarak hesaplanabilir mi?
06.07.2007: Ekvator mükemmel bir çember teşkil eder mi?
27.07.2007: Silikon Vadisi gerçekten vadi şeklinde mi yoksa düz müdür? Öyleyse neden vadi diyorlar?

Yeni polemiklerde buluşmak üzere!. :-)

3 yorum:

elf dedi ki...

polemiklerin haziran ve temmuz aylarında ve hergün olmasını dikkate alırsak; 30 derecenin üstünde insan beyni daha mı fazla çalışıyor? / gereksiz konulara mı daha fazla çalışıyor? / hayal gücü mü artıyor? / nemin beyin üzerindeki fonksiyonu nedir???

edi dedi ki...

Elf e katılıyorum :)
Bir de, polemiklerin yarısı deniz ve gemiyle ilgili. Tatile mi gitmek istiyoduk acaba ? Nedir bu polemiklerin sebebi?

abSoLuT dedi ki...

Elif'in söylediklerini bir polemik başlangıcı olarak kabul ediyorum ve konuya açıklık getiriyorum : O dönemde hatırladığım kadarıyla 40 dereceye yaklaşan sıcaklıklar sebebiyle çalışamıyorduk. Haliyle işsizlik dilimize vurmuştu :) Neme gelirsek, nemli havada beynin daha yavaş çalıştığına inanıyorum.