28 Mart 2008 Cuma

Resim Konuşturmaca konulu yarışma başlamıştır.



Bunun için gerekli hayalgücü, espri, gözlem yeteneği, bilimum geyik kapasitesi vs. bende var diyorsan haydi durma sen de katıl!

İşte kurallar:

1.Birden fazla çalışma ile katılınabilir
2.Resimde konuşturulan kişinin espri hoşgörüsü olup olmadığının riski katılımcının kendisine aittir. Olası bir kavga durumunda ayırma işlemi yapılmaz.
3.Resimde konuşturulan kişilerin kişilik haklarına saygı esastır.
4.İlle de herkes konuşacak diye bir kuralımız yoktur.
5.Tek bir kişi üzerine oynanabileceği gibi diyalog oluşturmak da kabülümüzdür.
6.Çalışmalar yorum şeklinde teslim edilecektir. Sözle yapılan başvurular asla kabul edilmeyecektir.
7.Oylama yine bu sitede anket şeklinde olacak ve çalışmaların en son teslim tarihinden sonra yapılacaktır.
8.En iyi çalışmayı yapan kişi ödüllendirilecektir. Ödüller kazanan kişiye göre daha sonra açıklanacaktır.

12 yorum:

edi dedi ki...

Absolut - Şu böreği kimse görmeden cebe atsam da ikinciyi alsam. Ham hum şaralop

edi dedi ki...

fırat ozer - Memati ölecek mi acaba ?

abSoLuT dedi ki...

Fırat: Allahım herkes gülüyor, ben neden bu kadar mutsuzum?

Fkrt: Abi talaş böreğinden ye neşe katsın bünyene.. Hamm humm...

gusto dedi ki...

gerdogan: -Hmmm resimlerimde post-empresyonist akımların etkisinde kalırım üstadım...

abSoLuT dedi ki...

Gusto: Allahım ne olur bu sefer düzgün çıkayım.. Noolur... Dur şöyle yandan Bruce Willis gülüşü yapayım.. Hah tamamdır..

edi dedi ki...

gusto - Bu sefer gülmicem. mmm. ağzım yamuk çıktı galiba.

abSoLuT dedi ki...

Halp: Acaba böreği tek seferde yutabilecek miyim dur bi deniyim..

Fkrt: O da bişey mi ben tek seferde iki tane alabiliyorum... Hmmffff

abSoLuT dedi ki...

Absolut: Herkese arkamı döndüm ama ayıp oldu mu acaba.. Bu kravatla parlıyorum caaaanım...

Fırat: Şu Absolut'u bi punduna getirip dövsem.

gusto dedi ki...

halp - aman lokmam düşmesin..ya kardeşim bu kadar da kötü zamanlama olur mu? Bi taraftan resim çekiyolar, aynı anda aşağıdan güzel bir araba geçiyor, nereye bakacağımı şaşırdım, iyisimi rus salatasını götüreyim...

gusto dedi ki...

elf - vallahi bu arkadaşlarla ve etrafta dönen filmelerle bi alakam yok..ben gözlerimi kaparım, vazifemim başındayım, bu böyle bilinsin, ay bu arada gülmek tuttu :))

abSoLuT dedi ki...

Edi: Resimleri ben çekiyorum böylece resimlerde çıkmıyorum.. Lay lay lomm...

abSoLuT dedi ki...

Fırat: Hakkını helal et Memati

Gerdoğan: Helal olsun usta

Fırat: Hüleyn İskenderrrrrrrrrrr