5 Şubat 2008 Salı

Bölge ve Dil Seçenekleri ve Web Servisleri

Arkadaşlar,
Yeni blogumuz hayırlı olsun. Blogun ayarları ve görünüm ile ilgili talepleriniz varsa bana iletebilirsiniz. Admin şifresi bende. Ancak prod db admin şifresi karşılığında blog şifresini paylaşabilirim. :)

Ben de bir zaman önce karşılaştığım bir sorunu ve çözümünü yazarak katkıda bulunmak istedim.
Eclipse 3.2 de Axis 1.3.0 ile web servisi yaratmaya çalışırken aşağıdaki hatayı alıyordum.
"IWAB0524E Error updating Axis deploy.wsdd file".
Bölge ve dil seçeneklerini Türkçe den İngilizceye çevirince web servisini başarıyla yaratabildim.
Basit ama etkili bir yöntem.

3 yorum:

halp dedi ki...

Sağolasın, benimki de türkçeydi, tam da bu hatayı almıştım, beni bu dertten kurtardın :)

edi dedi ki...

İşe yaradığına sevindim halp.

abSoLuT dedi ki...

Hmm. Bu sayfada yazılımla ilgili bir probleme çözüm bulabilmiş olmamız şaşırtıcı :)