13 Şubat 2008 Çarşamba

Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street

Görmek istediğim bir filmi sizlerle paylaşmak istedim. Sweeney Todd. Yönetmen Tim Burton, Charlie'nin Çukulata Fabrikası ve Big Fish filmlerinin yönetmeni. Bu cuma Ankara'da vizyona giriyor. Film, ünlü bir Broadway müzikalinin sinemaya uyarlanması. Müzikal, gerilim diye geçiyor. Bilgiler şurada.

Sinemalar.com sinema sitesini de ayrıca kutluyorum. Her ne kadar kalabalık arayüzleri sevmesem de, şimdilik aradığım herşeye kolaylıkla ulaşabildim. Her film için imdb ye link bile vermişler.

4 yorum:

Salih Cenap Baydar dedi ki...

Filmi gördüm ve sadece filmden değil, yönetmen Tim Burton'dan bile soğudum! :-) Adamın ruhu karanlık! Bir parça iyilik bulmak için filmin sonuna kadar tahammül ettiysem de kâr etmedi. Bence bu filmi seyretmenin tek zararı zaman kaybın da değil!...

edi dedi ki...

Ben filmi görsel olarak beğendim. O yüzyılın şehrini ve karanlık ruh halini bana iyi yansıttığını düşünüyorum. Müzikallerden pek hoşlanmıyorum, o yüzden filmde özellikle Johanna şarkı söylerken kaçmak istedim :).

abSoLuT dedi ki...

i feel you joannaaaaaa... i'll steal youuuu joaannnaaaaaa....

elf dedi ki...

bence diger guncel filmler kadar hızlı olmadıgı icin sizi sıktı, pek cok filmde katliam, kan, boğaz kesmekten cok daha korkutucu seyler var... filmin hızı bizim yasam hızımıza uygun olmadıgı icin bayilmıs bilinc altında baska sebepler bulmaya calisiyor olabilirsiniz diye dusunuyorum :)
I feel you johannaa repligi icin diyecegim tek sey, ask-ı memnu operası olacak...
bu arada, tempoyu biraz daha yavaslatmak icin bilkent senfoni orkestrasının programlarını tavsiye ederim :) :)